wat miss ik als ik een 4gb xbox 360 koop inplaats van een 250gb xbox 360?

Ik wil graag een xbox met kinect kopen maar ik weet gewoon niet wat ik het beste kan kopen, en wat ik allemaal met een 250gb xbox kan doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Met 250 gb heb je meer ruimte, en kun je dus meer dingen downloaden. Als je heel vaak gamet, raad ik dit aan. Maar als je niet zo hardcore bent, lijkt 4gb me genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik 4gb kopen, het is tenslotte goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zonder kinect 250gb maar ik moet zeggen heb al 50 gb gebruikt dus nog 200 te gaan en wat s je naam??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt eraan hoeveel je speelt.
Als je games wilt downloaden op je xbox is de 250GB aangeraden maar wil je alleen savadata opslaan en niet downloaden zoals ik dan is 4 GB genoeeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch raad ik je de 250 Gb aan, hij is dan wel duurder maar je zal er spijt van krijgen omdat je dan toch weer meer verbruikt en je dan een nieuwe van 100€ moet kopen. Save Files nemen enkele MB in beslag maar downloads enkele GB, denk aan demo's en die spelene we allemaal wel is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik game best veel op mijn xbox, en heb aardig veel games, maar ik heb ook niet zoveel Gb hoor. Als je heel veel demo's enzo download, dan is het misschien handig. Ik heb nog nooit iemand gesproken die te weinig geheugen heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mist dus (zoals eerder al gezegd) 246GB.

Voor het games op zich zal dit geen probleem zijn. Wel kun je met een Xbox van 350GB ook andere zaken op je Xbox kwijt (muziek, films, series, foto's etc) dat is wel heel fijn! Vind ik persoonlijk.