hoe kan ik bij gt5 er voor zorgen dat mijn auto minder slipt?

ik hebn een dodge viper en als ik door de bocht ga en een beetje op de rem drukt gaat ie al slippen. Wat kan ik kopen zodat dit niet meer gebeurd? Andere banden? Zoja welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (6)

Je moet zachte banden hebben. Ik heb meestal de zachte race banden. Verder moet je niet remmen als je al aant het sturen bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus met zachte racebanden slip je minder snel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij wel ja, meestal kan je ook sneller de bochten nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met zachte banden heb je veel meer grip. Alleen de slijtage van je banden is ook veel groter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja mischien moet je bij lange races 1x meer een stop maken. Maar je bent wel sneller zachte banden.
Nooit in een bocht remmen. Wel er voor. Probeer dit maar eens voor je allerlei zaken gaat veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar met mijn mustang kan ik remme in de bocht wat ik wil maar die slipt egt ni hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag ging geloof ik niet over een Mustang????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee maar dat het met deze auto niet is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker belangrijk voor de vragensteller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind ik wel, jij niet dan?
race banden - zacht
asm aan
slipherstel aan
stuurhulp op zwak
minder gas geven
rem balans (v)7- (a)5

ik moet nu naar school, ik breid mijn antwoord uit over 1.5 uur

Toegevoegd na 1 uur:
ohh, ik zie je reactie nu, als je die hulpmiddelen niet wil (die gebruik ik zelf ook nooit) dan moet je zorgen dat je auto niet TÉ veel pk's heeft... als je de bocht uitgaat geef je gelijdelijk gas! dus niet in een keer van 0% naar 100% nee maar langzaam en soepel... alhoewel ik vindt het wel leuk als mijn achterkant uitbreekt wanneer ik een bocht uitrijd. Gas geven is het belangrijkste.

PS; remmen in een bocht is niet zo slim.

verder moet je ervoor zorgen dat je aan de achterkant meer downforce hebt dan aan de voorkant, anders breekt je achterkant uit natuurlijk.

verder moet je ook een goed gebalanceerde toe in/toe uit hebben. meestal heb ik 0.10/0.00 die gebruik ik op de Nurburgring Nordschleife. als je op een circuit gaat met lange bochten dan raad ik je -0.10/0.00 aan...

en het allerbelangrijkste, Veel Oefenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx maar al die extras zet ik niet aan dan vind ik het te makkelijk worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja mijn auto heeft 927 pk best veel dus maar als ie uitbreekt is ie best wel moeilijk onder controle te houden want als ik een klein beetje gas geef schiet al weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, veel te veel pk's, mijn viper heeft 1015 PK en kan er prima mee driften op circuits zoals Cape Ring, maar als ik naar Suzuka oost ga dan vlieg ik uit iedere bocht en moet ik mijn Rx7 pakken met 417 pk. als je je pk's zo hoog wilt houden dan raad ik je aan om heel veel downforce op de achterkant EN voorkant te zetten. Pak voortaan ook race Zacht banden, en geef zo'n 25% gas in een bocht, wanneer ik met mijn GT-R op nordschleife ga pak ik makkelijk een bocht met 80% gas nemen. ik zou maar ook leren om te driften, dan kun je lekker je auto onder controle houden wanneer je toch nog gaat slippen, paar maanden geleden kon ik er nog niks van, ik eindigde altijd laatste in online races, na veel dagen te hebben geoefend sta ik vaak 2e soms nog 3e. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is je psn? voeg ik je toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vahel97 zonder hoofdletters, gewoon vahel97 kom dan gaan we samen een keertje driften, welk circuit?!? :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben online :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke spellen speel je nog meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Medal of honor.
Mortal Kombat 9
Assasins creed
Assasins creed II
Assasins creed Brotherhood
HAZE
Killzone 2
LittlebigPlanet
inFamous
Burnout Paradise
Dead Nation
Wipeout HD/Fury
God Of War 3
GTA IV
Als het goed is moet er een optie zijn met de naam "The Limited Slip Differential" (LSD). Daar moet je gewoon eventjes een beetje uitvogelen wat voor jou de beste afstelling is.

Je kan ook een auto nemen met 4 wiel aandrijving.

Ik weet niet of je een beetje engels kan maar deze bron is erg handig. Het stukje over LSD begint bij "I2".

Veel plezier met gamen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx voor de bron. Met dat engels lukt wel XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha mooi. Ik weet zeker dat je met die informatie je super auto gaat maken haha :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een limited slip differentieel zorgt er niet voor dat je minder slipt. een differentieel zorgt ervoor dat het wiel wat het makkelijkste draait het meeste kracht krijgt, dit zodat je auto zich niet rechtdoor duwt in bochten. zonder limited slip differentieel kan dit ervoor zorgen dat als 1 wiel grip verliest alle kracht naar het wiel zonder grip gaat (draait het makkelijkste). maar dan gaat er veel kracht naar de lucht(geen grip) en 0 kracht naar de weg. vandaar dat er limited slip differentieel zijn, deze begrenzen het verschil tussen de 2 wielen, dus als 1 wiel dan ronddraait, krijgt het andere wiel OOK kracht. je vind ze in race-auto's en in (echte) offroad auto's, want als er 1 wiel vast zit in de blubber en 1 wiel graaft een kuil.. kom je ook nergens.
Nu staat de Dodge Viper ook best bekend als een moeilijk bestuurbare auto, die graag uitbreekt in een bocht :) Het ligt dus ook heel erg aan de auto.

Maar de hierboven vermelde opties werken wellicht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet voor de bocht remmen, insturen, en dan gasgeven en de auto zelf de bocht uit laten trekken..

niet remmen in de bocht, dan blokkeren je banden en ga je keihard rechtdoor.. is net echt! kijk maar naar de DTM, formule 1 enzo...