hoe vind je je wachtwoord van je interverbinding ?

ik heb nu een ps3 en wil playstation network installeren maar hiervoor heb ik het wachtwoord van mijn internetverbinding nodig weet iemand hoe ik die kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Deze is vaak te vinden aan de onderkant van je modem als die door het internetbedrijf is ingesteld.

Anders is het nog een standaard code... deze staat vaak in de papieren bij de levering van het internet of kan je vaak vinden op hun site of met een belletje achter te komen. Dit is echter niet verstandig. Als het nog een standaardcode is (meestal iets als 0000 of 1234) moet echt het wachtwoord gewijzigd gaan worden. Ook daar kan je provider je mee helpen (of ff op internet kijken op hun site) hoe dat moet.

Ik weet dat bij UPC het zowiezo onder de modem aangegeven staat.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Je kan ook gewoon je router resetten ,dan is je internetverbinding weer open ,moet je alleen even opnieuw beveiligen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat doe je door naar je modem te gaan ( even het ipadres opzoeken via google wat bij het desbetreffende type modem hoort).
Login en wachtwoord is vaak : ADMIN-ADMIN of ADMIN-PASSWORD.
mocht het die niet zijn ook even via google zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms staat deze op je modem maar dat was bij mij niet het geval. Je kan hem helemaal ressetten en kun je er gewoon op zonder internetcode. Als deze allebei geen opties zijn vraag dan even aan degene die de wifi heeft beveiligd om de code want die kan hem zeer waarschijnlijk voor je hebben of opnieuw beveiliggen.