Ik had voor mijn psp een sony sd-kaart, kan ik die kaart ook voor mijn nintendo dsi gebruiken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is de Sony kaart niet compatibel met de Nintendo (of andersom).
Als beide wel werken met een SD kaartje is mijn tip om eentje te kopen bij een computer/media winkel. Ze zijn tegenwoordig erg betaalbaar. Grote kans dat als je eentje neemt van een willekeurig merk dat ze dan in beide apparaten werken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor zover ik weet, maakt Sony geen SD's; alleen maar Sony Memory Sticks. Sony gebruikt eigen stickjes die alleen maar in Sony apparaten passen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als 't echt een SD kaart is: die zijn gewoon uitwisselbaar tussen alle SD-apparaten.
playstation is van Sony, dus kun je de memorycard van Sony, daarin gebruiken. Nintendo is een heel ander merk en hoogstwaarschijnlijk niet compatible gemaakt met de card van Sony.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Sony PSP maakt gebruik van sony's eigen "memory stick pro duo" natuurlijk wordt dit ook door een paar andere merken gemaakt. Nintendo daarintegen maakt gebruik van sd-kaarten dit is een totaal andere format. (dit zie je al als je de 2 kaartjes naast elkaar legt). De DS heeft geen slot voor een MSpd en de PSP geen slot voor een SD-kaart.

Het antwoord is dus Nee.