Komen er in november en december nieuwe Call of duty uit zoja hoe heten die

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal dan toch echt tot december moeten wachten.

Antwoorden (8)

Jazeker.
Modern Warfer 3
Deze komt op 8 november dit jaar in de schappen te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over 2 maanden komt er een nieuwe COD uit, modern warfare 3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja nog een in december maar hoe heet die
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zover ik weet is modern warfare 3 de enige die uitkomt....
Er komt een nieuwe Call of Duty uit op 8 November 2011. Genaamd Call of Duty : Modern warfare 3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je cod elite? Maar dit is een siort abonement op de mappackages die om de zoveel tijd uit komen. Zie ook: http://www.xgn.nl/pc/nieuws/30000/onderzoeksbureau-verwacht-dat-call-of-duty-elite-populair-wordt/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je call of duty modern warfare 3 en battlefield 3, die beiden in november uitkomen.
Dit is een suggestie want in december komt geen call of duty uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Modern Warfare komt 8 november uit in sommige winkels kun je hem al bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker hoe kan je dit niet weten. Cod Mw3 (call of duty modern warfare 3) komt binnenkort uit. Over ongeveer 2 maanden op 8 november verschijnen ze in de winkels. Je kunt ze ook al bestellen of veel gamesites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komt maar 1 nieuwe call of duty uit, en dat is de COD:modern warfare 3. Een vervolg op de modern warfare series. Ik weet niet hoe je aan een call of duty in december komt, maar er komt er maar 1 per jaar.