Wat betekend: 'Voor deze download heb je uitbreidingspakket gegevens nodig die niet zijn geïnstalleerd'?

Ik ging vandaag de Sims 2 met ALLE uitbreidingen opnieuw installeren op mijn computer (orginele) Ik had het ongeveer 2 jaar niet gespeeld. Toen wou ik een hond downloaden bij: modthesims.info maar dan staat er dus: 'Voor deze download heb je uitbreidingspakket gegevens nodig die niet zijn geïnstalleerd' Terwijl ik wel mijn spel had geregistreerd (2 jaar geleden dus!) Weet iemand misschien wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
kreeg je die melding bij het downloaden of bij jet installeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste kan je op modthesims.info zelf rondzoeken wat dit betekent.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je het uitbreidingspakket met dieren niet geinstalleerd.
Als je dat wel hebt gedaan, is 't erg vreemd.. Heb je je computer al geprobeerd opnieuw op te starten? Misschien kan dit het zijn!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
Ik heb wel de uitbreidingspakket van dieren geïnstalleerd en had ook mijn computer opnieuw opgestart. Maar niks helpt!
Je hebt de uitbreidings pakket niet, dus geen license om doortegaan waarschijnlijk is deze niet legaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh jawel? Ik heb alle uitbreiding en ze zijn LEGAAL.