Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekend: 'Voor deze download heb je uitbreidingspakket gegevens nodig die niet zijn geïnstalleerd'?

Ik ging vandaag de Sims 2 met ALLE uitbreidingen opnieuw installeren op mijn computer (orginele) Ik had het ongeveer 2 jaar niet gespeeld. Toen wou ik een hond downloaden bij: modthesims.info maar dan staat er dus: 'Voor deze download heb je uitbreidingspakket gegevens nodig die niet zijn geïnstalleerd' Terwijl ik wel mijn spel had geregistreerd (2 jaar geleden dus!) Weet iemand misschien wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
781
Kimath
12 jaar geleden
kreeg je die melding bij het downloaden of bij jet installeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste kan je op modthesims.info zelf rondzoeken wat dit betekent.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je het uitbreidingspakket met dieren niet geinstalleerd.
Als je dat wel hebt gedaan, is 't erg vreemd.. Heb je je computer al geprobeerd opnieuw op te starten? Misschien kan dit het zijn!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
Ik heb wel de uitbreidingspakket van dieren geïnstalleerd en had ook mijn computer opnieuw opgestart. Maar niks helpt!
Je hebt de uitbreidings pakket niet, dus geen license om doortegaan waarschijnlijk is deze niet legaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh jawel? Ik heb alle uitbreiding en ze zijn LEGAAL.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding