Welke game consoule is nu de beste ?Vroeger was het super nintendo ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Playstation is altijd beter geweest dan nintendo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, playstation is van sony en super nintendo van nintendo.

Het beste antwoord

De beste console is playstation 3 Xbox 360 schijnt meer verkocht de zijn. Dat snap ik niet echt. De meeste mensen denken dat je er dan veel goedkoper vanaf bent. Maar playstation 3 is tenslotte 50 euro gedaald en bij xbox moet je 6 euro per maand betalen voor online gamen. Dus in een jaar heb je met die daling al meer betaald dan bij ps3. En tenslotte is de online gaming van xbox er niet goed voor. Het is er namelijk slecht voor. De allermeeste verkochte heb ik gehoord dat het wii was maar het is meer iets voor familie. En die reclames moet je niet geloven want je gaat er echt niet veel van afvallen hoor. Als je van goede games houdt zoals ze zeggen op bol.com games voor fanatieke gamers moet je echt ps3 pakken. Familie games zijn meer voor wii maar de wii verveelt heel snel. Ps3 heeft bovendien blue-ray en hd en op sommigge spellen nog zelfs 3d met 3d tv heb je dan nodig. Ik raad je Playstation 3 aan.
Gr Dirk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bevestiging van mijn vermoeden en we zitten op een lijn

Andere antwoorden (7)

De xbox 360 of Playstation 3. Ze zijn beiden goed. De playstation heeft prachtig beeld, maar als je voor 10 euro een HDMI kabel koopt heeft xbox hetzelfde. De xbox is iets veiliger met creditcard gegevens.

Persoonlijk zo ik Xbox 360 zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij xbox moet je toch betalen voor online gamen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar je wordt dan tenminste niet van je creditcard gegevens beroofd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was een eenmalige hack en dat lijkt mij niet nog een keer te gebeuren..... Als Anonymous Microsoft aanvalt liggen ze ook voor 2 maanden plat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben het geprobeerd maar de beveiliging van xbox was te sterk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je niet goed op de hoogte. De xbox is namelijk al heel lang geleden gehackt en laatst is ook de hardware zelf gehackt. Als jij dus verbinding hebt met het internet, kunnen zij jouw xbox hacken en alles veranderen. Dus om nou te zeggen dat de creditcardgegevens niet veilig zijn (de overheid is zelfs gehackt...), is een beetje een triest argument.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
xbox is gewoon beter....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad EvryElephant!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb alle twee gehad en ik vind zelf de PlayStation beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de Xbox beter, 3 jaar garantie, goede afhandeling, bij Sony wordt je met een kluitje het bos ingestuurd.
Dat is altijd nog een mening. Op dit moment is de playstation 3 het "sterkst". Dus beste processor enz. Softwarematig word er gezegd dat de xbox 360 veel beter is, het is en blijft dus altijd een mening.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger was het een strijd tussen de Sega Megadrive en de SNES, nu is het een strijd tussen de XBox 360 en de PS3. Dit soort vragen (als je hem daar al niet expres om stelt) is een directe uitlokking van een flame war tussen fanboys. Oftewel

XBox360lover zegt: PS3netwerk is gehackt en PS3 geeft geen mooie graphics

GayforPS3 zegt: XBox maakt mooie rondjes op je discs en is sloom.

Overigens is zo'n vraag op meerdere vlakken te beantwoorden, pure specificaties, exclusive games, controls enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijl maar je geeft geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-nu is het een strijd tussen de XBox 360 en de PS3-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-
Qwa verkoop is toch de Wii de winnaar..maar idd de ps3 en xbox bieden veel meer..dan hangt het aan van persoonlijke voorkeur af:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel mensen worden getrokken door gratis online gamen van de PS3, maar je betaalt niet voor niets geld voor Xbox Gold, je mag verwachten dat je een goede dienst krijgt. Graphics is zowat gelijk maar met de Xbox is wat vriendelijk mee om te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de Wii is voor de wat kleinere kinderen van 7-10 jaar de Xbox en de PS3 zijn voor wat oudere gamers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De strijd is nu tussen de ps3 en de xbox360.
Ze hebben elk hun goede kanten .
De ps3 heeft onder andere blue-ray gratis online gamen en de xbox heeft weer zeer goede controller en is goedkoper. En als je gaat kijken naar console-only games dan hebben ze ook weer allebei wat, ps3 heeft metal gear solid, Uncharted series, resistance series, gran turismo 5, en de xbox heeft halo series, gears of war series en de forza series.
De beide consoles liggen erg dicht bij mekaar en je kan er niet een de beste noemen.