kan je met een ipad 2 op internet spelletjes spelen, e-mails checken, op goeievraag zitten,...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internet is bij de Ipad2 veel sneller opgestart dan bij de gewone pc. Alleen Safari werkt niet op sites met flash.
Gauw kopen dat ding, bij ons thuis staan ze in de rij om 'm te mogen gebruiken.

Antwoorden (5)

Natuurlijk internetten, hotmail, spelletjes downloaden in de appstore. Let wel het is Safari geen internet explorer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet elk spel op internet spelen, omdat Flash niet ondersteund word. Maar een text based spel bijvoorbeeld werkt wel.

Je kunt gewoon je email kijken, via webmail of de account gegevens toevoegen aan de mail app.

Op goeievraag zitten wil ook perfect, dat doe ik nu :)
Kimath
12 jaar geleden
Dit kan je allemaal (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan zeker e-mail checken hotmail en gewone outlook express je kan in de app store spellen downloaden je kan gewoon internetten. De spellen op internet kan je soms niet spelen want je hebt bijvoorbeeld java of flash player nodig maar dat is er niet voor de ipad en spellen die je op internet kan spelen zijn meestal niet zo handig want als je dan bijvoorbeeld iets moet meeslepen zoals bijvoorbeeld groenten bij een boerderij spelletje scrollt het beeld mee en kan je het niet verslepen. Maar voor de rest is alles goed in orde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kon op de iPad 1 ook al, maar allebei hebben ze geen sim-kaart dus mobiel internet kan niet, alleen wifi