Hoeveel geld kan ik vragen voor mijn wii? Zie omschrijving

Mijn wii is 2 jaar oud en gebruik hem niet veel. Als het meezit 1x per week? hoeveel zou ik voor mijn wii kunnen vragen? Alles werkt gewoon. Ik heb de nieuwste software! Als ik hem verkoop zitten er ook 2 afstandsbedieningen €40 p.s., 1 nunchuck (€20 p.s.), traditionele controller (20 p.s.) en een oplader voor de afstandsbedieningen ( €15)

Toegevoegd na 11 minuten:
En hoeveel zou ik kunnen vragen als ik al mij spellen erbij doe?

1. Fifa 11
2. Fifa 09
3. Need for Speed + wii stuur
4. Virtua tennis 2009
5. Ace in action
6. Mario & sonic op de Olympische spelen
7. Lotto weekend millionairs
8. Wii fit + Wii balance board
9. Wii sports
Dat waren ze volgens mij wel

Toegevoegd na 13 minuten:
10. Disney Sing + Microfoon!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie extra uitleg

Antwoorden (6)

€150,- lijkt me een mooie prijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie extra uitleg
is enigzins moeilijk te zeggen want er zitten geen games bij zoals ik het lees bij je vraag en hoe is de staat van de set dat zijn is toch wel dingen die afhankelijk zijn voor de prijs en je heb hem nu nieuw voor 133 euro met spel ik hoop dat je er toch een leuke prijs voor vang succes met verkopen van de wii set
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie extra uitleg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo globaal 200 a 250 moet volgens mij lukken dat is geen verkeerde prijs voor de set
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet hem op marktplaats en wie weet succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankuwel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen dank graag gedaan als je nog vraagjes heb hoor ik het wel omtrent de prijs of dergelijks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoelang zal t waarschijnlijk duren? als ik hem morgen vroeg erop zet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat je hem met 5 minuten al kan verkopen maar het kan ook uurtjes duren of dagen en je zal personen tegen komen die willen afdingen niet op reageren als het onredelijk is als de prijs die hun er voor willen betalen erg laag is of onder de 200
Ik heb mijn wii + wii balanceboard + 5-6 spellen voor €200 verkocht via marktplaats. Waren meet gedateerde spellen als wat jij hebt.
Denk dat voor het totale pakket je makkelijk 200-250 kan vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel
Ik denk dat je voor met die spellen erbij rond de 200 kan uitkomen, misschien ietsje meer omdat ik niet goed ben in schatten. Maar 150 had een goede prijs geweest zonder de spellen. Je kunt natuurlijk niet al te veel vragen voor die spellen. Succes! Tip: Zet het op marktplaats en dan gaan mensen meestal nog bieden ook. Haal daar de maximale prijs uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rond de 150-230? er komt binnenkort wii2 uit dus veel meer kan je niet vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt waarschijnlijk het beste zelf even een half uurtje op marktplaats kijken. Daar kun je jouw set vergelijken met die van anderen. Op basis daarvan kun je dan besluiten hoeveel geld redelijk zou zijn.