Hoe moet ik back to karkand spelen op de ps3 en hoe werkt het juist ?

Ik kocht begin november de nieuwe battlefield 3 limited edition voor mijn playstation 3 . Er stond bij inclusief back to karkand . Maar hoe werkt dit nu en hoe kan ik het spelen ? Is het ook in multiplayer of niet ?

Ps. Wees zo duidelijk mogelij aub ...

Toegevoegd na 1 uur:
Het downloaden gaat enorm traag ! Nog 394 minuten !!! Normaal gesproken is het veel sneller hoe komt dit ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/12/06/how-to-go-back-to-karkand-on-ps3.aspx

Veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij is dit alleen in de Multi player optie, niet singel player
Bronnen: