Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een goede maar neit al te duure ps3 headset (Bleutooth) kopen?

De vraag zegt het al want het is wel leuk maar het moet niet te ver in de prijzen te lopen want ik moet er 2-3 aanschaffen dus zo van 0-30 euro vind ik zat iemand die mij kan helpen?, Graag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
826
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat hem zich toch lekker uitleven op zijn toetsenbord ;). Maar bedoel je echt een koptelefoon of meer een oortje?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bij de Bartsmit, of Intertoys kan je kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je dan op bol.com moet kijken, of bij de informatique, en misschiwn de media markt. Een bleutooth headset word heel snel al redelijk prijzig. Een bedrade koptelefoon van goede kwaliteit vind je makkelijk in die prijzencategorie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij gamemania en nedgame hebben ze meestal niet al te dure. Maar ik zou wel voor een nieuwe gaan. Als je een bepaald model in gedachte hebt dan kun je dat invoeren op Tweakers.net
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schijnbaar kan ik mijn antwoorden niet terugvinden op mn profiel dus doe ik het maar opnieuw.

Zelf gebruik ik de Gioteck Ex-01 headset voor de PS3, deze is laatst in prijs verlaagd van €25 naar €17, deze is te koop bij de Eplaza, Bart Smit. Deze headset werkt prima in combinatie met de PS3 d.m.v. Bluetooth, het installeren en synchroniseren staat in het boekje at je er bij krijgt. Het opladen gaat via een USB a-b kabel. Het duurt ongeveer 1-2 uur, en het lampje groen gaat dan uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding