wat is de goedkoopste ipad stylus en in welke winkel is die te koop?

ik wil een stylus voor de ipad 1 maar ik weet geen goed kopen weet iemand er een schrijf het dan hier onder

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPad werkt niet met een stylus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een ipad werkt wel met een stylus daar zijn speciale stylussen voor ipad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet op zoek naar een stylus die een menselijke vinger nabootst. Een gewone pen werkt niet omdat het touchscreen van een ipad capacatief is, en werkt omdat je huid stroom geleid. Deze styluspennen bestaan wel.

Antwoorden (3)

3,50 hier
http://www.goedkope-accessoires-online.nl/iphone-ipad-ipod/ipad/ipad-stylus-pen-zwart.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van de dixons zijn erg goed...

http://dixons.nl/artikel/7127305c1601/Targus_Styluspen_voor_tablets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier (in bronnen) een heel scala aan stylussen (of stylae of stylii of... IDK :)
Je moet er wel even op wachten maar ze kosten dan ook geen godsvermogen (vanaf 1,31 euro tot en met een euro of 4 voor de meest luxe)
Het wordt gratis thuisbezorgd en ze hebben er misschien nog wel meer interessante accessoires voor je.
Je kan met PayPal betalen trouwens en (uit eigen ervaring en over een jaar of 2 bekeken heb ik zelf al zo'n 500 euro daar gespendeerd aan van alles en nog wat) bezorgingen gaan prima alleen duurt het een weekje of anderhalf - twee.