2 map pack black ops zonder installeren kan dit?

kan ik 2 map pack spelen als ik de map packs alleen download en niet installeer? het gaat bij mij om een xbox 260 slim 4GB geen extra geheugen 1 map pack kan ik wel spelen maar die open ik via de gedownloade map pack dus ik heb geen idee of ik die 2 tegelijk kan spelen. weet iemand dit?

bvd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zult ze allebeu moeten installeren om het te kunnen spelen. Het beste kan je een oud spel dat je niet meer speelt, verwijderen van de harde schijf (dus savegames en updates), dit kan al snel 1 gigabyte schelen.