Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een koptelefoon gebruiken zodat alleen ik het spelgeluid hoor?

Ik speel op mijn ps3 en ik wil dat het geluid niet uit de tv komt maar uit mn ps3. Is er daar een soort optie voor? Ik heb wel een headset maar dat is om met elkaar te praten. Is er een iets wat het koppelt aan je koptelefoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het enige wat zo in me opkomt is een koptelefoon van Sony zelf. Deze is bluetooth vanaf je PS3 en is microfoon en koptelefoon in een. Misschien zijn er wel meerdere die op deze manier kunnen werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet wel een koptelefoon kopen van de merk sony . of playstation 3 . wat je gewoon moet doen als je zo'n headset hebt van de juiste merk . moet je hem aan zetten en dan staat volgens mij de bluetooth van de headset ook aan .
dan moet je alleen opsporen met je ps3 en je hebt hem .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt je normale koptelefoon ook aan je TV aansluiten, zoals mijn LCD TV aan de zijkant een opening heeft om er een koptelefoon kabel in te steken. Als je dat doet hoor je volgens mij gewoon het geluid in je koptelefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan gewoon een normale koptelefoon kopen.Je moet eerst ff kijken of er een gaatje in je tv zit met zon kopttelefoontje.Ik heb zelf beats ze werken prima.Ik speel zelf bf3 ik wil niet overdrijven maar het lijkt net of je in een echte oorlog zit.Beats zijn wel dure koptelefoons maar prima dingen als je van goed geluid houdt.
Groeten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding