moet ik geld betalen als ik een xbox 360 slim koop met call of duty black ops? (zie verdere uitleg.)

ik wil graag een xbox360 slim kopen met call of duty black ops moet ik dan ook geld ervoor betalen als ik online wil spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja, maandelijks voor xbox Live.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, bij xbox live moet je een maandelijks bedrag betalen voor online gaming.
Bij de ps3 is dit gratis, xbox live schijnt iets beter te zijn vanwege meer functies, maar als het puur om online gaming gaat zou ik bijv voor een ps3 gaan die is dan mss wel iets duurder qua aanschaf maar bij xbox moet je weer maandelijks betalen wat dan weer op langere termijn duurder is.
Persoonlijk heeft ps3 betere exclusieve titels en gratis online dus ik zou je aanraden om voor die te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja voor xbox live ik vind het wel waard ik heb voor 1 jaar 60 euro ik denk dat je ook xbox moet halen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet voor online play inderdaad betalen. Het is wel zo dat, wanneer je een beetje in Google zoekt, je veel goedkoper uit bent als je online een 12-maanden kaart haalt ten opzichte van Microsoft zelf of de winkel om de hoek. Dit kan rond de 40% schelen. Ik heb daar goede ervaringen mee.

Qua online play verschilt Playstation niet zo gek veel van de Xbox 360. Je betaald niet voor online play en graphics zijn beter omdat de hardware van de Playstation 3 gewoon beter is.