Bestaan er voor de Nintendo DS nederlandstalige spellen van Pokemon?

Mijn zoontje van 7 wil graag een Pokemonspel voor zijn DS, maar zijn engels is nog niet zó goed... Bestaan spellen als Pokemon Black & White ook in het Nederlands, of kun je instellen dat je de teksten in het nederlands wilt zien ipv het engels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Het beste antwoord

Nee, helaas. Het spel is origineel Japans. Die hebben het alleen vertaald naar Engels, dus je kunt geen Nederlands. Toen ik het voor het eerst speelde was ik ook iets van 7 of 8. Dan is het inderdaad wat moeilijker te begrijpen, want er wordt aangegeven waar je heen moet en wat je moet doen. Hoewel ik er vroeger altijd wel uitkwam, ondanks ik niet helemaal begreep wat er werd gezegd. En mijn broer hielp me altijd. Maar als je er niet uit komt, zijn er genoeg sites en walkthroughs die je kunnen helpen. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit is er nog niet en ik denk ook niet dat ze het gaam maken, ze hebben vooral engels gekozen omdat de meeste mensen engels kunnen spreken/verstaan