Hoe sluit ik de controller aan op m'n xbox?

Ik heb een xbox 360 slim gekocht. Als ik hem aandoe staat er dat ik op het middelste knopje moet drukken (het xbox tekentje) die hoort normaal groen te branden lijkt mij, maar die brand niet groen en als ik er op druk gebeurt er niks. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
accu leeg?

Het beste antwoord

Er zit als het goed is een knopje op de controller en op de Xbox met een soort wifi teken. zie onder. druk op beide tegelijk, en wacht tot het X-lampje aanspringt.Tadaa! Gedaan!

zoiets : .)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpele uitleg en makkelijk te begrijpen. Thnx!

Andere antwoorden (2)

Als het goed is, is er op de Xbox en op de controller een knopje waarmee ze verbinding met elkaar zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zorg dat de xbox aanstaat en dat er batterijen in je controller zitten (of accu), en zet ook de controller aan door op de het xbox logo in het midden te drukken (ingedrukt houden)

Druk nu het kleine witte knopje aan de voorkant van de controller in en houd tegelijkertijd het kleine witten knopje op de xbox console, (onder het cd-laatje) ingedrukt. Na hooguit een paar seconden zijn ze 'verbonden' en zie je ook een melding op de tv