Waarom doet mijn gta4 multiplayer het niet?

Ik speel het op de PS3 altijd als ik een speltype kies bv GTA races dan doet hij het even en daarna geeft hij een fout melding van dat iets " top strict" is.. En dan moet ik het opnieuw proberen.. Weet iemand hoe dit kan?
alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je met andere spellen wel online? En heb je een draadloze verbinding of verbonden met de kabel?

Antwoorden (2)

Je zegt iets met Strict. Dat kan betekenen dat jouw NAT-type op Strict staat. Dit betekent dat er in jouw modem bepaalde poorten niet openstaan die een optimale verbinding belemmeren, je kunt met veel mensen niet verbinden. Het kan worden verholpen door via je PC toegang te krijgen met je modem en zo de poorten open te zetten. Het is afhankelijk per modem hoe of wat, maar dit is makkelijk te googlen. Ik hoop je iets te hebben geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij is kaduuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin.