Hoe kan ik muziek en films op mijn psp 3000 zetten?

Ik heb al wat geprobeerd maar meestal lukte dat niet. Moet je bijvoorbeeld het met een USB kabel doen (heb ik) of met het geheugenkaartje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Gebruik je USB kabel ervoor.
Nadat je je psp aan je computer hebt gekoppeld, ga je naar Deze Computer --> Verwisselbare schijf (van de psp)

Maak een mapje aan met de naam MUSIC, en een mapje met de naam FILM.
Daar doe je vervolgens de bestanden in. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook of je wel het goede formaat hebt (bij films dan, waarschijnlijk heb je dan dpg bestanden nodig)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verbind je psp met je computer door middel van een usb kabel en dan zet je de bestanden op je psp.