Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan je goedkoop een ps3 controller kopen?

Ik wil graag een nieuwe ps3 controller een replica want die zijn goedkoop! maar ik ken geen sites met ideal! ken jij er een?

Toegevoegd na 1 minuut:
budget is ongeveer 7 - 16 euro ik weet dat er genoeg zijn! maar het liefst een wireless controller met een usb of een controller die bluetooth heeft!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
769
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik heb slechte ervaringen met die nep dingen, gaan snel kapot of reageren slecht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had vroeger een replica adapter voor m'n Gameboy Adv van het merk Piranha. Als dat nog bestaat en je komt het tegen, niet kopen! Gaat inderdaad ongelofelijk snel kapot.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

www.miniinthebox.com

Of even miniinthebox googlen.

Ik heb daar zelf ook 1 besteld. Hij werkt heel goed. Ik weet niet welke games jij wil spelen. Maar bij bijv. FIFA voelt het gewoon het zelfde als de echte. Maar voor call of duty bijv. Daarmee voel je echt verschil. De knuppeltjes gaan zwaarder en daardoor reageert het allemaal wat trager en is het lastig om heel nauwkeurig ergens op te richten.

Maar als je hm voor bijv. Vrienden koopt dat je met ze tweeën kunt gamen dan is het zeker een goede controller voor zijn geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dx.com
Alibaba
Miniinthebox
Etc...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding