Hoe ps3 account overzetten/kopiëren naar een andere ps3?

Ik ga deze namiddag naar mijn broer voor enkele dagen en ik zou graag mijn gta V singleplayer verderzetten op zijn ps3.

Hoe kan ik mijn ene account van mijn ps3 kopiëren of overzetten naar zijn ps3 zodat ik daar verder kan spelen zonder dat er data verloren gaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Als je PS Plus hebt, kun je de savegame gewoon in je storage gooien en met jouw SEN account inloggen op zijn PS3 en weer downloaden.
Heb je geen PS Plus, dan kun je mogelijk je savegame gewoon op een USB'tje zetten en meenemen. Het enige is dat de ontwikkelaar bepaalt of dat mag met zijn games, ja of nee, en zelfs dan is het nog niet consistent, waardoor het wat ondoorzichtig is met welk spel dit wel of niet kan. Voor GTA heb ik geen idee of het kan of niet, maar je kunt het proberen. Houd er wel rekening mee dat je save aan je account gekoppeld is, dus je zult sowieso met je SEN moeten inloggen op zijn PS3.

Laatste redmiddel is natuurlijk om je eigen PS3 even netjes in te pakken en mee te zeulen.