Me neef zei dat de PS3 6 keer sneller is dan de Xbox 360. Klopt dit?

Ik ben er ook nog steeds niet uit of ik de Xbox 360 slim neem of de PS3.. hoe kan ik erachter komen welke het beste bij me past?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien dat de PS3 6x zo snel is in het berekenen van hele specifieke taken, maar met games ontlopen ze elkaar nauwelijks.

Je zou eens aan je neef moeten vragen waar hij die wijsheid vandaan haalt en wanneer je dat verschil merkt. Zolang hij dat niet uitlegt is het lariekoek.

Toegevoegd na 18 minuten:
De echte belangrijke verschillen zijn:

PS3 :
Gelijk een Blu-ray speler
PS Network Gratis
HDD is makkelijk zelf te verwisselen met standaard 2,5" schijf.

Als iemand belangrijke XBox360 verkooppunten weet zet maar in de reactie voeg ik ze bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Me neef is nogal een computernerdje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed ik zeg dat hij maar wat zegt en als hij het kan onderbouwen zie ik graag een link met uitleg. En zoals ik al zei misschien zit het in bepaalde berekeningen zoals die je doet met folding@home, maar dat is niet echt relevant als je er mee gaat gamen. Denk maar na als de PS3 6x beter/krachtiger is in games wie koopt er dan nog een xbox360? ..........

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk zijn ze ongeveer even snel maar als je gratis online wil spelen zou ik voor de ps3 gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk vooral naar de exclusieve spellen, wil je bv halo--->xbox

Wil je graag infamous/ uncharted etc.---> ps3.

Ps3 is wel fijner online, je zal misschien 1 van de 10 potjes moeten verlaten vanwege slechte verbinding, maar het is wel gratis. In tegenstelling tot xbox live(internet) : 35tot60 euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En verschil zal hem alleen in het menu van de ps3 en xbox zelf zitten. Ik vind xbox veel minder smooth en snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga waarschijnlijk bijna nooit online spelen.. alleen soms met vriendin ofzo denk. En het betalen vind ik ook niet erg. Ik vind FEAR en Call of duty wel echt belangrijk om te kunnen spelen, voor de rest.. ach er zijn altijd wel leuke schietgames ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bijna nooit online gaat lijkt me betalen daarvoor toch niet fijn.
Mijn voorkeur gaat naar de Sony Playstation 3.

Ik heb zelf een xbox 360 die ik minder leuk vind dan de ps3.

Mijn tip is dan ook:
Zet eens de specificaties op een rij.
Wat heeft bijvoorbeeld de ps3 niet en de xbox 360 wel en anders om. Volgens mij is het wel zo dat de ps3 een betere videokaart heeft en de xbox360 een iets minderen.
Wat er dus voor zorgt dat de kleuren en de grafische kracht beter zijn op de ps3 wat dus de spel ervaring leuker maakt.