Hoe kan ik mijn Xbox maken?

Ik heb een gehackte Xbox en laatst had ik homefront gedownload, toen ik de DVD in de Xbox deed, zei hij iets dat hij firmware moest updaten om homefront te spelen. Nadat hij dat had gedaan, deed homefront het wel, maar COD Modern Warfare 2 en Blackops (en mogelijk meer) deden het niet meer. Fifa 11 deed het nog wel.
Hoe kan ik dit repareren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door voortaan gewoon spellen te kopen! Als je wilt dat ze dit soort gave spellen maken, moet je vooral niet gaan downloaden! Je investeert ook mede in andere spellen.
Als je nu denkt van ooh dat ene downloadje, dan ben je echt een paling! (niks persoonlijks, meer voor iedereen die dat dan denkt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, ik ben het met sjerrie eens. Grote kans dat je je xbox weg kan gooien, aangezien er nu allemaal gerommeld is met de hardware en software. Eigen schuld, dikke bult zeggen ze wel eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi keals

Antwoorden (4)

Ik denk niet omdat je een update hebt gedaan. Maar als je homefront op de xbox hebt geinstaleerd zou ik hem er eerst is van af gooien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft microsoft ontdekt dat je xbox gehacked is bij de update? uit verhalen van andere mensen heb ik gehoord dat microsoft streng optreed tegen gehackte xboxen. Ik weet niet of het dat kan zijn hoor, kan ook best van niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heeft te maken met speciale beveiliging die een aantal games hebben geinstalleerd ( AP2.5), waaronder Call of Duty. Het is momenteel wel mogelijk om deze games alsnog te spelen, maar bij elke essentiele update die Microsoft uitbrengt voor de Xbox firmware, moet er een nieuwe gehackte firmware overheen geinstalleerd worden.

Ook zul je waarschijnlijk een nieuwe kopie van deze spellen moeten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je ben gebanned op je xbox nadeel van ombouwen