Kost Xbox internet geld?

Net als in de grote letters hierboven Kost Xbox internet geld? Want ik twijfel nog of ik een Xbox 360 wil kopen, het hangt hiervan af alvast bedankt voor het antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (5)

Xbox 360 kost jaarlijks inderdaad geld om op xbox live te kunnen. ongeveer €40,- op jaarbasis, maar daar tegenover staat wel dat het veel gebruiksvriendelijker is dan het PSN.

Dit bedrag komt neer op minder dan €5,- per maand dus ik zou dit niet veel laten wegen in je besluitkeuze.

Toegevoegd na 1 uur:
Gold Membership is het geen waar je voor betaald. Na afloop van Gold Membership (onafhankelijk van de tijd dat het abonnement liep) gaat het over in Silver Membership.

Met Gold Membership kan je online gamen met vrienden en onbekende met mensen praten en Games downloaden.

Als het Gold Membership is afgelopen valt alleen het online game gedeelte weg. Gebruik je de xbox verder niet om online te gamen maar alleen om met vrienden te 'bellen' en ondertussen offline te spelen dan is Gold Membership niet noodzakelijk.

*persoonlijk vind ik het eigenlijk alleen leuk om online te gamen, als je alleen moet spelen wordt het bij mij al snel saai maar dat is een persoonlijke voorkeur.

De meeste mensen met een Xbox 360 schaffen automatisch Xbox Live aan omdat het vooral om het online game gedeelte gaat.

Toegevoegd na 1 uur:
*even een klein foutje, als je Silver Membership hebt dan kan je behalve niet meer online gamen ook niet meer in een Party Chat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan met je Xbox gewoon spellen spelen. Maar online gamen dus muliplayer kan dan niet. Hiervoor moet je Xbox live Gold kopen. Dit kost ong. rond de 40€ voor 12 maanden.

Maar je kan als je Gold hebt niet zeg maar browsen dat je sites afgaat op de Xbox net als op de pc. Je kan alleen op sociale media als Facebook en twitter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedenk ook, Playstation Network is dan wel gratis, maar je ziet al hoe makkelijk het gehackt wordt en gegevens van alle PSN spelers van over de hele wereld worden gestolen....

En als je alsnog kiest voor de Playstation, link dan NOOIT bankgegevens aan je account om dan makkelijker dingen te kopen. Grote kans dat als PSN weer gehackt wordt, al je geld wordt weggehaald. Zeker bij een creditcard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar nu ze psn hebben gehackt proberen ze waarschijnlijk Microsoft te hacken?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk wel dat Microsoft beter beveiligd is dan PSN. Kijk als een service zoals PSN gratis is, zal de kwaliteit ook wel redelijk beperkt is. Microsoft verdiend honderden miljoenen per jaar met Xbox LIVE, die kwaliteit daarvan is echt wel goed hoor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ziet toch dat het wel zo is .
Kost veel geld, raad : koop een game pc...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steam werkt slechter dan xbox live en kom op een controller is fijner en nog iets een game pc kost meer dan 1000 euro een goeie een xbox maximaal 300
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wieweet heeft de persoon in kwestie al een game pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kost ook € 500-€ 1500
Hangt eran afwat je hebt. Xbox live silver kun je mee internetten en is gratis en xbob live gold kost geld en kan je mee online gamen.