Kun je spellen downloaden op de R4 kaart die voor de 3ds bedoeld zijn?

Ik wil graag The legend of Zelda Ocarina time downloaden op mijn R4, maar hij is er alleen voor de 3ds en ik gebruik een Nintendo DS Lite.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

hoewel je wel sommige spellen van de nintendo ds kun spelen op de 3ds, kun je geen 3ds spellen spelen op de nintendo ds. als je perse ocarina of time wilt spelen kun je dat ook op de computer doen. stuur me maar een bericht als je dat wilt dan leg ik je dat uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag! lijkt me leuk :)met een emulator ofzo.... want ik weet niet hoe die werkt :D alvast bedankt!
mij email-adres is jessedegelder@hotmail.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of heb je hyves dan kan je het uitleggen over de chat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heet jj? Ik voeg je wel ff toe op Hyves
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje, sorry dat ik niet reageerde maar ik heb het zelf al gevonden.

Andere antwoorden (1)

Dat kan dus niet, je zal dan een 3DS en R43DS nodig hebben.