Kan iemand mij iets uitleggen over de Xbox 360? Zie extra uitleg.

Ik wil graag een 2e hands xbox 360 kopen maar ik kom model 360 arcade of core tegen, pro, premium. Hoe weet ik nou welke ik moet kopen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Of maakt het niet zoveel uit welke ? en waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier is een overzichtelijk rijtje.

Toegevoegd na 22 uur:
Er zijn xboxen zonder HDD daar kan je dus geen films opzetten. Je kan wel kijken of je zo'n HDD weer kan kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het maakt opzich niet zoveel uit, het ligt eraan wat voor soort gamer je bent. Arcade is volgens mij de goedkoopste omdat je daar niet veel geheugen bij krijgt etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Xbox is hetzelfde, er kan alleen verschil zitten in het geheugen van de Xbox. De arcade is het goedkoopste pakket. Dan komt er nog een pakket waar ik de naam even niet van weet, en dan is de duurste de Elite. Deze is, in tegenstelling tot de andere (die zijn wit), zwart.