Komt er binnenkort een nieuwe Xbox uit?

Ik wil de Xbox kopen maar als er binnenkort een nieuwe uitkom dan wacht ik nog even met een Xbox te kopen.. De nieuwste Xbox is toch de slim?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee er is tot nu toe nog niks bekend over de nieuwe. Er komt wel een nieuwe WII uit maar pas volgend jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, er is niks bekend over een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Alles tot nu toe zijn geruchten geweest. Oh en de slim is in principe gewoon dezelfde xbox360 maar dan kleiner.