ik heb een ps3 waar ik een paar spelletjes op speel maar opeens zegt mn ps3 dat er geen savegames er zijn. heeft iemand een uitleg van wat er mis is?

ik speel de spelletjes heel erg veel en ik heb ook goed opgeslagen. maar ik zag vandaag dat er geen savegames er zijn op mijn ps3 maar als ik in de map kijk van opgeslagen spellen dan zie ik alle savegames, weet iemand of ik ze terug kan krijgen in de spellen of ben ik ze gewoon kwijt? help me alsjeblieft!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ben je met de user ingelogd welke ook die spellen speelde? Als je met user A speelt en met user B opstart krijg je niet de saves van user A.