Kan je met de Xbox 360 slim online gamen met een vriendin die het zelfde spel op de PS3 heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan op dit moment nóg niet, maar zit er wel aan te komen.

Op de E3 (grootse games beurs ter wereld) werd door Activision het eerste 'cross-platform' spel aangekondigd: Skylanders (Spyro).

Het is dus de vraag in hoeverre game ontwikkelaars hier iets mee gaan doen. Of je straks online shooters tegen elkaar kunt spelen is ook maar de vraag. Dan zouden de netwerken van Sony (PSN) en Microsoft (Xbox Live) op elkaar afgestemd moeten worden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kan dat niet, het zijn niet voor niks 2 verschillende consoles en 2 verschillende spellen, ze hebben allebei een eigen game netwerk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed leest, staat er dat het 2de zelfde spellen zijn. maar goed :)