Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik naar snowpoint city bij pokemon diamond?

Hallo,

Ik ben met pokemon diamond bezig maar ik kan niet verder naar snowpoint city. Ik heb nog geen rock climb en ook niet iets dat ik van die ronde grijze blokken kan schuiven. Hierdoor kan ik niet door de grot bij het westen van celestic town of het oosten van eterna city. weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik er wel kom?

alvsat bedankt!

p.s. voor de ds

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is lang geleden dat ik het spel heb uitgespeeld. Ik geloof dat je een HM (Rock Climb) krijgt van de man in het huisje op die grote sneeuwvlakte. Je kunt anders ook op internet (YouTube) kijken. 'How to get in snowpoint city' kun je bijv. intikken bij google of youtube. Of 'where is rock climb in diamond'. Succes.

Toegevoegd na 15 minuten:
Als het je echt niet lukt, mag je me wel een privé bericht sturen, dan vogel ik het wel verder uit. ;) Ben niet voor niet een Pokémonfan. ^^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zonder rock climb zal het niet lukken. Ik geloof dat hij ergens in de sneeuw zit verstopt, zet je horloge (dat van Pokémon Diamond!) eens op dat ding om verborgen voorwerpen te vinden, je zult hem wel vinden!

Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik kan nog helemaal niet bij de sneeuw komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet bij de sneeuw komen? Sorry, ik heb dit pas heel lang geleden gedaan, en mijn Pokémon Diamond spel is verloren, ik herinner me niet ALLES hiervan, maar mag ik vragen vanaf welke stad wil je naar snowpoint city gaan en wat belet je er te gaan (onbreekbare rotsen of stenen, mensen of Pokémon die de weg versperren,enz.)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval, naar snowpoint city moet je alleen maar gaan om die meester(es) van de arena te verslaan, en een TM te krijgen, maar later zul je er sterke Pokémon kunnen vangen en je ergens anders ook nog te kunnen wenden, waar dat weet ik niet meer sorry en dan nog als ik het wist dan was dat in het Frans ik heb namelijk de franstalige versie ik kan Frans beter dan Engels...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet bij de sneeuw komen? Sorry, ik heb dit pas heel lang geleden gedaan, en mijn Pokémon Diamond spel is verloren, ik herinner me niet ALLES hiervan, maar mag ik vragen vanaf welke stad wil je naar snowpoint city gaan en wat belet je er te gaan (onbreekbare rotsen of stenen, mensen of Pokémon die de weg versperren,enz.)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps dat heb ik dubbel geschreven.......... En ik dacht dat die stad waar je naartoe ging "Aire de combat" heette, daar staat de battle tower.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding