Hoe kom ik naar snowpoint city bij pokemon diamond?

Hallo,

Ik ben met pokemon diamond bezig maar ik kan niet verder naar snowpoint city. Ik heb nog geen rock climb en ook niet iets dat ik van die ronde grijze blokken kan schuiven. Hierdoor kan ik niet door de grot bij het westen van celestic town of het oosten van eterna city. weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik er wel kom?

alvsat bedankt!

p.s. voor de ds

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is lang geleden dat ik het spel heb uitgespeeld. Ik geloof dat je een HM (Rock Climb) krijgt van de man in het huisje op die grote sneeuwvlakte. Je kunt anders ook op internet (YouTube) kijken. 'How to get in snowpoint city' kun je bijv. intikken bij google of youtube. Of 'where is rock climb in diamond'. Succes. Toegevoegd na 15 minuten: Als het je echt niet lukt, mag je me wel een privé bericht sturen, dan vogel ik het wel verder uit. ;) Ben niet voor niet een Pokémonfan. ^^

Zonder rock climb zal het niet lukken. Ik geloof dat hij ergens in de sneeuw zit verstopt, zet je horloge (dat van Pokémon Diamond!) eens op dat ding om verborgen voorwerpen te vinden, je zult hem wel vinden! Suc6!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100