ps3 blaast te hard?

ik heb nog maar sinds een paar maanden me 3de ps3 alweer en het is een 80gb oud model. Nu blaast die de laatste tijd steeds als die een tijdje aanstaat erg hard. Bij mijn vorige ps3 systemen had ik dit nog niet meegemaakt. ik dacht eerst dat het van het warme weer kwam maar zelfs als mijn kamer redelijk koel is doet die het nog steeds. hij staat tog ongeveer 10 cm van de muur af wat ruim genoeg moet zijn. Als het weer gebeurd is het dan beter om hem uittezette of kan dit geen kwaad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Als die niet in een kast staat is dit heel raar. Wat je zou kunnen proberen is even de ventilatoren schoonmaken misschien zit er stof in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het ligt aan dat het een oud model is, de ps3 slim is namelijk stiller genaakt dan de ps3 fat. Dus waarschijnlijk ben je gewent aan hoeveel geluid de ps3 slim maakt en klinkt de ps3 fat harder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen probleem! Ik heb precies dezelfde als jij nu hebt. Ik heb hem nu als sinds 2007. Nog nooit iets mee gebeurt. En bij mij staat hij wel een in kastje.
Hij is dan gewoon aan het koelen, als het goed is stopt hij er mee als je na een tijdje het spel hebt afgesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi ik ben op vakantie en daar is het climaat heel benauwt daardoor blaast my ps3 ook te hard in al het cool is dan blaast hij niet het is heel normaal
Het is gewoon een detial van sony :)

Toegevoegd na 5 minuten:
het kan geen kwaat maar als je hem uit en aan zet dan gaat het weer sneller na een minutje blaast hij dan weer