Waarom hebben sommige Xbox 360'en 250 GB aan geheugen?

Alleen om films en spellen erop te zetten zodat je de CD er niet meer in hoeft te doen? Ik wou namelijk een Xbox kopen maar zou niet weten waarom ik zoveel geheugen nodig zou hebben.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Spellen van DVD's kan je er niet op zetten, alleen maar gedeeltelijk je zal altijd de DVD nodig hebben. Anders is het voor de downloadable spellen die steeds populairder worden en demo's, deze kan je nu met een gerust hart op je XBox zetten. Mijn PS3 (60GB) moest ik toch een paar keer legen van alle demo's die erop stonden.

Toegevoegd na 3 minuten:
De reden is trouwens financieel, MS gaat naar een HDD fabrikant en zegt welke HDD kan ik van jullie kopen die het goedkoopst is, we willen er 1 miljoen kopen btw. 120GB schijven zijn dan soms al niet meer populair en worden dus haast niet meer gemaakt, 250GB HDD zitten dan bijvoorbeeld precies op het punt van veelgemaakt/relatief goedkoop en dan valt de keuze daar op. Ook willen ze natuurlijk een grotere dan Sony hebben. (Je mag zelf bepalen wat ik met grotere bedoel :))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ook online downloadbare content gaat ruimte in beslag nemen..denk daarbij aan mappacks voor call of duty of extra wagens voor forza..het is verstandiger een 250gb xbox te nemen ipv een 4gb als je gebruik wilt maken van DLC en Demos..