Is Fifa 12 te updaten (De Teams) Zonder internet? (Via usb o.i.d.)

Ik heb Fifa 12 en ik kan niet online vanwegen te weinig internetaansluitingen. Maar ik wil wel graag mijn teams updaten zijn die ook verkrijgbaar zodat ik ze op mijn USB kan zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Pc/laptop:
Als het goed is kan dat wel.
Maar dan heb je nog steeds internet nodig.
Maar dit kan je even naar de bieb of op school doen.
Eenmaal achter een pc met internet zoek je de updates van de teams en dan download je die en zet je op een USB stick.
En eenmaal thuis laadt je dat op je computer , als het goed is is er een .exe bestand als je die opent update ie zelf.
Anders moet je slepen en vervangen.
Dan zit die bestanden in een map bijv. Spelers. Dan zoek je die map op en sleep je die map erheen dan krijg je kopieren en vervangen dan klik je daarop.
Klaar is kees.

Ps2/xbox:
Nee dat gaat niet lukken om up te daten heb je echt internet nodig.