Hoe kan je gta 4 op je ps3 modden zonder al die ingewikkelde programma's?

ik wil gta 4 op de ps3 modden, je weet wel, met vliegende auto’s, aangepaste auto’s, bestaande voertuigen toevoegen enz… maar nu vraag ik mij af hoe ik dat kan doen? ik heb al vernomen dat dat niet meer via de harde schijf gaat (de gemakkelijke weg), maar dan rest mij alleen nog maar de optie om het via de moeilijke weg te doen, nl. door met allerlei programmaatjes beginnen te knoeien. maar ik heb daar niets van verstand van. het liefst van al laat ik iemand afkomen om dat voor mij te doen maar zo iemand ga ik zeker niet vinden dus een beetje hulp zou welkom zijn ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoek cheatcodes? Zo deed ik het altijd op de PS2, let wel op: het beschadigt je cd-rom. Althans, bij mij zijn ze er allemaal door stuk gegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een cheatcode zoeken op internet in je telefoon van GTA toetsen dan lukt het