Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

warom krijg ik geen xp punten meer in call of duty black ops?

ik krijg sims dat ik level 50 ben geen punten meer maar er zijn nog wel meer ranks bijvoorbeeld voor gouden wapens
willen jullie me er plz voor helpen
p.s ik heb hem voor de pc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je bent nu level 50. Dit is het moment waarop je kan kiezen om gewoon door te vechten en geen XP meer te krijgen. Of je kiest ervoor om te "prestigen". Dit houdt in dat je leven gereset wordt naar 1, al je wapens weer ingenomen worden, je al je killstreaks opnieuw moet kopen en al je COD points zijn weg. Je behoudt je emblemen, achtergronden en je game modes. Ook krijg je een nieuwe rang, namelijk first prestige.

je kan prestigen door in je playercard te gaan en dan naar prestige mode te gaan. Vervolgens moet je langs de waarschuwingen heen gaan en dan ben je geprestiged!

Toegevoegd na 2 minuten:
oh ja, die gouden wapens krijg je door ze met een speciale camo te bespuiten. Die camo kan je kopen als je prestige 14 bent, en je 50,000 cod points per wapen neertelt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volgens mij moet je dan een aantal kills halen met dat bepaalde wapen... de punten van levelen staan daar los van
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding