Ben Zuinig abo, 2.99 50 minuten. ( zonder toestel )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ideaal en goede service
op www.bellen.com kan je voor elke situatie de goedkoopste oplossing vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sim only abonnement. Bij abo´s waar je een telefoon zogenaamd gratis krijgt, is de prijs van de telefoon al in de abonnementskosten verwerkt. Op gsmweb kun je sim only´s met elkaar vergelijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpel

Je krijgt wel iets meer belminuten, 100, maar voor maar € 2,50