Ja, voor Wii sports resorts heb je Wii motion plus nodig.

Toegevoegd na 52 seconden:
Je kunt een los adaptertje kopen voor op de bestaande controller. Dit zit ook bij wii sports resort.

Er zijn nu ook controllers met ingebouwde motion plus verkrijgbaar.

Toegevoegd na 14 minuten:
Het staat niet nadrukkelijk op de website van Nintendo, dus ik heb nog even voor je getest op mijn wii. Je kunt het spel wel starten, maar bij alle spellen geeft het aan dat de wii motion nodig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, voor wii sports resort heb je wii motion plus nodig.

zoals "som" zegt, bestaan er nu ook al controlers met een ingebouwde wii motion plus in.

Als je een wii black koopt dan kan je kiezen uit een pakket waar er het spel wii sports resort bij zit + waardat er zowiezo al een wii motion plus bj zit.