Ps3 blue-ray laser vervangen

Hallo
Ik wil graag weten hoe duur het is om een blue-ray laser te vervangen voor de ps3 want die van mij is zeer zeker kapot. Ps3 start geen spellen meer op en ik krijg de error code 80010514

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blu-ray

Antwoorden (1)

Onjuist die error is niet voor je laser maar voor je firmware, als je de nieuwste firmware hebt helpt een laser vervangen niet.

Toegevoegd na 26 seconden:
Probeer eens een dvd af te spelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je niet de nieuwste frimware hebt zou ik even die downloaden en installeren.

Toegevoegd na 47 minuten:
The error code is actually one of two things, a) a faulty sector on the internal hard drive, or b) a faulty installation of software/firmware, both iterations actually coincide with eachother. If the hard drive suffers a faulty sector ( a section of damaged space on the drive that data may have been written to that no longer is readable), an installation may still be processed, and even work, but the error can cause some serious side effects, such as option b. If your PS3 has installed an item incorrectly, including firmware, it is in high risk of receiving this error.

Kan ook aan de HDD liggen.

Toegevoegd na 48 minuten:
Alles backuppen en je PS3 terugzetten naar factory defaults kan werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan de frimware niet zij heb vanochtend nog gespeeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dvd werkt wel gewoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ligt het sowieso niet aan de speler.