Waneer komt de witcher 2 demo voor de pc uit ?

Ik zou graag willen wete op wat voor settings ik die spel kan draai en of het mogelijk is voor ik het volledige spel ga kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef anders even je specs op (GPU/CPU/RAM). Ik kan je iig zeggen dat ik het niet lekker speelbaar vind met mn 8800GT en C2D 6400 (2.13 Ghz) 2 GB. En dat is eigenlijk het eerste spel waarmee ik dat had.

Antwoorden (1)

Op steam staat wel het spel te koop sinds 17 mei.
Er staat alleen geen demo op dus neem dan aan dat er geen demo van is.