Als je je aanmeldt voor PlayStation Plus, kan je gebruikmaken van allemaal extra dingen. Dit houdt onder andere in het eerder downloaden van demo's, gratis achtergronden en dynamische achtergronden, als je een spel wil kopen, kan je het eerst een uur uitproberen en je kan instellen om updates automatisch te laten installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:o en vergeet niet dat je je opgeslagen spellen online kan saven :)
Cloudsaving :D

Andere antwoorden (2)

Een abbonoment op iets waar je mee op de hoogte bent van de laatste nieuwtjes en demo's kan uitproberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iedere maand krijg je free content en aanbiedingen die sony bepaald. verder kan je ook soms gebruik maken van speciale PSplus-only beta's, cloud saving(online opslag van je savegames) en 1-hour full game demo's. let wel op dat alle free content alleen te gebruiken is als je een nog lopend PSplus abbonement hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
verder krijg je ook nog een mooi plusje bij je id ;-).