Er zijn verschillende manieren om daar achter te komen. ik neem nu aan dat je op windows 7/vista zit.

het eerste wat je moet weten is dat er verschillende soorten wachtwoorden zijn. de meest gebruikte vormen van codering zijn: WPA WPA2 en WEP. bij ons thuis hebben wij wpa2. dat is de veiligste vorm van codering. om er achter te komen wat jouw vorm van codering is ga je naar Start-->configuratiescherm-->netwerkcentrum. dan in de tweede kolom rechts zie je: verbindingen staan met daarachter je (draadloze) verbinding. klik daar op. een nieuw scherm komt omhoog, genaamd Status van draadloze netwerkverbindingen. klik op Eigenschappen van draadloos netwerk. nog een nieuwe scherm komt naarboven. klik nu op het 2e tabje (beveiliging). daar zie je nu naast beveiligingstype staan welke vorm van codering je hebt. daaronder zie je het wachtwoord. het is echter nog niet zichtbaar, je ziet alleen maar puntjes. klik op tekens weergeven daaronder. dan zie je het wachtwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het was een goed antwoord maar niet wat ik zocht ik had de vraag eigenlijk anders moeten stellen bedankt

Andere antwoorden (1)

Onderop je modem staat die vaak