Waarom gaan de transfers bij fifa 11 op de wii bij mij niet automatisch?

Mijn wii is op het internet aangesloten, maar als ik op selecties bijwerken klik, zegt de wii dat het gelukt is, maar er is dan niks gebeurt.
Doe ik zelf iets fout of ligt dit aan de wii of de game?

PS: mijn wii is niet omgebouwd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

dit ligt aan de game, ik heb precies hetzelfde probleem, het lukt bij mij ± 1 op de 5 keer dus doe ik het 5 keer en dan is het wel gelukt