Zolang je je PS3 op de normale manier uitdoet (de PS3 home knop ingedrukt houden en dan op systeem uitschakelen drukken), maakt het niets uit, je hebt hem namelijk al afgesloten. Als hij aanstaat en je trekt de stekker eruit, kan je PS3 kapot gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je ps3 er kapot van kan gaan als je de stekker er uit trekt als hij aan staat maar je hebt wel een grotere kans op data verlies. (als je hem uitzet tijdens het schrijven van een bestand) goed antwoord.