Need for speed most wanted autopapieren van blacklist krijgen. Hoe weet je of je die papieren krijgt ?

Hoe kan je zeker weten dat je bij need for speed most wanted de juiste kaart kiest als je een blacklist heb verslagen dat je dan zijn auto papieren krijgt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Dat verandert per keer en is dus steeds verschillend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kan je niet weten is gewoon steeds verschillend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je niet weten..

Als je alle auto's perse wilt winnen kun je het volgende doen.

1. Voordat je de race doet even de savegame backuppen. (C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten\NFS Most Wanted)

2. De race spelen, als je gewonnen hebt kies je de markers. Indien je niet de auto hebt gekregen > Afsluiten en de backup van de savegame terugplaatsen.

3. Opnieuw de race winnen en de andere markers kiezen totdat je de auto hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet ze verslaan
dan krijg je papier