Gezocht iPod/iPhone games

Ik zoek een spel voor de iPod/iPhone waar je een soort van bestaan moet opbouwen bijvoorbeeld Sims.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het is niet net als Sims maar ik ken wel een paar spellen waar je een soort van bestaan op moet bouwen, bijvoorbeeld een boerderij, restaurant of stad runnen misschien is dit iets voor jou?
- Farm story
- Restaurant story
- City story
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smurf village.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel een Sims 3 die je kunt downloaden voor op je iPod/iPhone. Doodle Jump is ook heel leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 woord: godfinger

ok 2 woorden aan elkaar, maar nog steeds geweldig.
Je bent een god van een planeet en je kan gewoon wat gaan doen met de inwoners, je kan regen maken, overstromingen of de zon laten schijnen. Je kan natuurlijk ook gewoon met een donderwolk mensen gaan elektrocuteren.