Nintendo DS Lite scherm doet raar

Hallo,
het touchscreen schermpje van mijn nds lite doet raar. Als ik met mijn stylus op het linkerschermpje tik, dan klikt ie vanzelf in het midden zegmaar, het is nogal moeilijk uit te leggen, ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.
VB: Bij Art Academy (tekenspel), als ik iets aan de linkerkant van het schermpje teken, dan zie je dat wat ik teken in het midden van het schermpje, dit gebeurd bij ieder spel dus het ligt aan mijn ds scherm. En dit gebeurd alleen bij de linkerkant van het touchscreen scherm.

Toegevoegd na 18 minuten:
Calibreren lukt me niet, omdat ik niet op de linkervakjes kan tikken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nieuw scherm kopen ? Als kalibreren niet werkt is het goed mis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet naar instellingen en dan zoon rood vierkantje met kruisje doen. Snap je het?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het scherm opnieuw calibreren. Opties en dan schermcalibratie ofzo opzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zegt toch dat dat niet werkt