weet iemand leuke spelletjes voor op je ipod of iphone?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat ligt er natuurlijk aan wat je leuk vindt maar op dit moment zijn Angry Bird en Cover Orange populair.

Ligt eraan waar je van hou. In de app store kun je alles krijgen waar je van hou. Gewoon goed zoeken.

Je kan naar itunes gaan, en dan naar gratis apps, "Bekijk alles" top 200. Ik heb momenteel Camcom game arcade.( oude spellen) Pottery Lite( potten bakken ) Pac Man Fruitninja Lite Mega Worm DeathKnight SkyBurger GoGoGadged en Ovenbreak :)

Kijks eens rond in de AppStore mijn favoriet is angry birds

The gametrail op youtube heeft honderden filmpjes van ipod games op zn profiel staan. Is echt ideaal! Ze hebben trouwens zelf ook een app, vanaf daar kan je rechtstreeks filmpjes bekijken en downloaden.

Froggy jump Een onbekend spel maar wel een aanrader ;)

World war en shazam zijn beide aanbevelers

iSlash! Heel verslavend! En froggyjump natuurlijk! Doodle games zijn ook erg leuk

Little wings is heel vermakend

i slash. Gratis en heel leuk.

Doodle Jump Rat on a scooter XL Angry birds Pig Rush Mega Jump

Op dit moment vind ik de best betaalde spelletjes Anry birds Cut the rope Fruit ninja Cod Zombies Fragger Doodle jump Dit zijn alleen betaalde spelletjes ik heb een ipod touch 2g gejailbreakd Wil je meer informatie over jailbreaken vraag het aan mij en ik help je ik hoop dat je hier wat aan heb gehad. Groetjes jim

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100