volgens mij bedoel je een van die grote beeldbuizen, nou als je echt geen `Graphic-Freak` bent dan ja... maar als je echt alles perfect wil, het beste van het beste wilt hebben, zo goed mogelijk zijn in je spelletjes, dan zou ik voor een full-HD gaan... ik zou het persoonlijk niet doen sinds die tv's niet zo geschikt zijn voor spelletjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik zeker niet doen. Toen ik mijn Xbox 360 had gekocht had ik ook zo een oude tv en ik was egt teleurgesteld. had 2 weken daarna gelijk een LCD Scherm gekocht en een Home Cinema. Dat was pas een eerste indruk ik kreeg gelijk het gevoel alsof ik een niewe xbox had en kon niet meer stoppen met spelen. Dus ik zou het egt niet doen maar als je geen andere oplossing hebt ja dan kan het niet anders denk ik misschien in de woonkamer ofz aansluiten als je daar een goeie scherm hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
opzich is het te doen het ziet er wel minder mooi uit en wat ook belangrijk is is de tv wel 100hz is anders kan je bepaalde spellen niet spelen omdat er spellen zijn die alleen op 100hz tv gespeeld kunnen worden geld alleen voor oude tvs met een achterkant wat ook een optie is je kan een vga kabel kopen voor een 360 en dan kan de 360 op je pc monitor aangesloten worden en dat werkt perfect
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik jou was zou ik eerder een PS3 kopen. als je een Xbox 360 koopt moet je betalen om online te kunnen spelen. met een playstation 3 is het gewoon helemaal gratis online.