Ik denk dat je dan tweede hands moet gaan zoeken maar als je dat niet wil moet je naar zo'n vergelijk site gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats is altijd het goedkoopst. Schrik niet van tweedehands. Ik heb er altijd goede ervaringen mee. Mits je eerst er zelf heen gaat en test of alles goed is en klopt. Op marktplaats krijg je vaak ook nog leuke extra's zoals games of extra controllers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
marktplaats ebay