Kan ik Call Of Duty Black Ops voor de PS3 gewoon 2e hands kopen, en kan ik er dan ook nog online mee spelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Jazeker als je gaat gamen ga je met je eigen game naam online en het spel weet echt niet dat hij van eigenaar is verwisseld :-)
Een bepaalde blu ray disc is niet gekoppeld aan een specifieke gebruiker gelukkig !

Gewoon kopen en lekker knallen zeg ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Yup op de PS3 wel, PC niet. Daarom nemen ze ook geen pc games aan bij Game Mania